Každý druhý pátek ředitel hry Overwatch 2 Aaron Keller obvykle zveřejňuje na oficiálních stránkách hry příspěvek na blogu, aby se spojil s hráči a informoval je o tom, na čem jeho tým pracuje. Tento týden však fanoušci, kteří očekávali, že se jim Keller ozve, místo toho obdrželi poněkud tajemnou zprávu.
Keller dnes na Twitteru uvedl, že tento týden se příspěvek odkládá, ale neposkytl žádné podrobnosti, které by vysvětlily, proč tomu tak přesně je. Místo toho pouze zmínil, že se chce zapojit do diskuze ohledně systému hodnocení ve hře, který je fanoušky často kritizován.
Každý druhý pátek ředitel hry Overwatch 2 Aaron Keller obvykle zveřejňuje na oficiálních stránkách hry příspěvek na blogu, aby se spojil s hráči a informoval je o tom, na čem jeho tým pracuje. Tento týden však fanoušci, kteří očekávali, že se jim Keller ozve, místo toho obdrželi poněkud tajemnou zprávu.
Our regular Director’s Take is getting moved to next week. There has been a lot of talk around Ranked in Overwatch lately and we’d like to join in on the conversation with that piece. See you then!
— Aaron Keller (@aaronkellerOW) September 1, 2023
Keller dnes na Twitteru uvedl, že tento týden se příspěvek odkládá, ale neposkytl žádné podrobnosti, které by vysvětlily, proč tomu tak přesně je. Místo toho pouze zmínil, že se chce zapojit do diskuze ohledně systému hodnocení ve hře, který je fanoušky často kritizován.
“Náš pravidelný Director’s Take se přesouvá na příští týden,” řekl. “V poslední době se hodně mluví o systému Ranked ve hře Overwatch a my bychom se rádi do této konverzace zapojili tímto dílem.“
Není jasné, o jaké “konverzaci” kolem systému hodností ve hře Keller přesně mluví. Zdá se, že o kompetitivním systému ve hře Overwatch se mluví soustavně od jejího vzniku a že se vyvíjel stejně jako hra s uvedením loni v říjnu.
Mnoho fanoušků soustavně vyjadřovalo frustraci z hodnostního systému OW2, protože se zbavil viditelnosti hodnocení dovedností ve prospěch systému, který je běžnější v jiných kompetitivních PvP hrách.
Zdá se však, že hráči si myslí, že Blizzard zavedení aktualizovaného systému přehnal. Sociální média jsou často plná hráčů, kteří sdílejí své opovržení nad nedostatkem transparentnosti, který v současném systému existuje. Blizzard sice učinil kroky ke zlepšení této transparentnosti díky aktualizaci hodnosti každého hráče po pěti výhrách (nebo 15 prohrách), ale bylo těžké vrátit zubní pastu zpět do tuby poté, co hráči léta znali své přesné hodnocení dovedností po každém zápase.
Fanoušci hry Overwatch mohou pravděpodobně očekávat, že o Kellerovi uslyší znovu příští týden.
It’s very easy tto find ouut any topjc oon web aas compared tto books, aas I
found thiis post att tuis web site.