Nedávno odvolaný ředitel Marvel Rivals tvrdí, že vytvořil jeden z nejvíce inovativních prvků v populární hře s hrdiny, a to unikátní schopnosti Team-Up. Dostane ho tento nápad zpět do sedla?
I přes to, že se Marvel Rivals stal jedním z nejpopulárnějších nových vydání s desítkami milionů hráčů zapojených do hry během první sezóny, někteří vývojáři za tímto úspěchem se stále setkávají s propuštěním. Menší studio se sídlem v Seattlu bylo na konci 19. února rozpuštěno, když NetEase propustila celý tým „za účelem optimalizace vývojové efektivity“. Přirozeně byli vývojáři šokováni tímto náhlým krokem, vzhledem k obrovskému úspěchu hry.
NetEase rep tells me the cut of the Marvel Rivals team in Seattle was a “difficult decision” made “to optimize development efficiency for the game”
— Stephen Totilo (@stephentotilo) February 19, 2025
Full statement below
Very unusual move given Rivals’ massive success. But clear focus here is on “core” development in China https://t.co/QDVtySySVy pic.twitter.com/UiWFIhuIks
Jako vedoucí amerického týmu se ředitel Thaddeus Sasser rychle vyjádřil na sociálních sítích a nyní sdílel další přehled o „milionové franšíze“, kterou pomáhal vytvořit. V novém příspěvku na LinkedIn Sasser přiznal, že vedl vývoj jedné z klíčových funkcí hry, tedy schopností Team-Up.
Bývalý ředitel Marvel Rivals si přisvojil zásluhy za schopnosti Team-Up
Bývalý ředitel nyní už rozpuštěného seattleského týmu odhalil, jak od samotného začátku svého působení v NetEase prosazoval unikátní prvky ve hře s hrdiny. „Jedním z prvních prvků, které jsem navrhl, byla myšlenka Team-Ups,“ řekl podle serveru Dexerto Sasser.
Jako dlouholetý fanoušek Marvelu se podíval do zdrojového materiálu, viděl všechny vazby mezi postavami a v některých případech rodinné vztahy, a usoudil, že je potřeba najít způsob, jak to zobrazit ve hře. Nápad za milion? V případě tohoto ředitele spíše nápad na vyhazov. Jak se k tomuto problému staví fanoušci
Funkce by změnila pravidla hry k lepšímu
„To by přidalo hlubší vrstvu komplexity do současného zážitku,“ vysvětlil Sasser, „ale neznamenalo by to nutnost výběru konkrétní role. Také by to umožnilo určité úpravy a změny meta postupem času. To je dobrá věc, protože dokonalá rovnováha je nudná rovnováha.“
Dokonce uvedl konkrétní příklad, že nový Team-Up mezi Storm a Human Torchem byl součástí originálního návrhu. „Jsem nadšený, že se to oznámí, a nemohu se dočkat, až uslyším, co si o funkci Team-Ups myslí hráči,“ raduje se ředitel.
Samozřejmě, zatímco si Sasser přisvojil zásluhy za koncepci, na projektu pracovalo obrovské množství lidí. Na ty je bývalý ředitel stále nesmírně hrdý.
35f7wg
Excellent wway oof explaining, annd good post tto obtain faqcts concerrning mmy presenjtation subject matter, whidh i amm gking too ppresent inn school.
m1e9vl