Nový patch 10.07 pro Valorant na první pohled nevypadá nijak zásadně – žádné změny v balancu, žádné nové mapy, žádní přepracovaní agenti. Jen obyčejná várka opravených chyb. Jenže právě tahle aktualizace skrývá několik oprav, které mají podstatný dopad na hratelnost, a to zejména u novějších agentů se složitějšími schopnostmi.
Jak se totiž vývojářům daří vytvářet komplexnější a originálnější kity, narůstá i riziko různých bugů. To platí zejména pro postavy jako Waylay nebo Vyse, jejichž schopnosti pracují s pohybem, kouzly i fyzikálními prvky hry. Právě na ně se patch 10.07 zaměřuje, a zároveň přináší opravy chyb, které hráčům umožňovaly vidět agenty přes efekt nearsight – což mohlo ovlivnit rozhodující momenty v ranked hrách.
— VALORANT (@VALORANT) April 15, 2025
Veliké množství maličkostí
Ačkoliv se v tomto patchi nenachází žádné přímé úpravy v síle postav, některé z oprav lze podle Dexerto považovat za nepřímé buffy nebo nerfy. Například Cypher se díky fixu Trapwire stává výrazně efektivnějším proti některým teleportujícím postavám. Clove, Reyna, Omen a další dostávají zase důležité opravy vizuálních a herních nedostatků.
Součástí patche jsou také klasické QoL (quality-of-life) změny napříč platformami – úpravy leaderboardu, chování sociálního panelu, zobrazení v Premier režimu nebo nově přidaný timeline pohled pro konzole, který umožňuje detailní rozbor zápasu kolo po kole. Fanoušci si tak mohou hru vychutnat bez zbytečných nervů, kdy život komplikuje například nepřehlednost.
PC i konzole, žádný problém
Hráči Valorant na PC se dočkali lepšího zobrazení hodností a úprav v rámci uživatelského rozhraní. Na konzolích pak přibylo několik funkcí, které výrazně zlepšují přehled o průběhu zápasu – například časová osa událostí ve výsledkových obrazovkách pro módy Competitive, Swiftplay a Unrated. Na své si tak přijdou všichni, a to bez ohledu na to, na jaké platformě hrají.
Více takových úprav
I když je tedy 10.07 technicky vzato jen opravný patch, v praxi jde o nenápadný, ale důležitý krok ke stabilnější a férovější hratelnosti. Pro hráče, kteří mainují některého z opravených agentů, to může být zásadní rozdíl. A pro ostatní? Menší frustrace, méně vizuálních glitchů a čistší zážitek ze hry. A to se počítá. Studio tak jde příkladem i ostatním. Ne vždy je nutné přijít s něčím novým. Stačí dělat pořádně stávající služby.
i6zix4
menkod
What’s up to all, howw is tthe whole thing, I thonk every onne iss gettng more from thuis
web page, annd your vviews aare fastidious inn suipport oof new users.