To, že se okolo počítačových her točí velká pozornost, už mnozí zjistili. I proto se velcí světoví hráči na poli firem rozhodli, že do esportu vloží své peníze. Poslední hlasité kroky učinily zejména dvě společnosti. Novým sponzorem Cloudu9 se stala Puma, esportový tým Udinese Calcio bude nově dotovat BenQ.
Jeden z nejznámějších výběrů v Severní Americe – Cloud9 – oznámil, že nová kolekce sportovní značky Puma bude úzce souviset právě s jeho modrobílými barvami. Něco podobného bylo k vidění už před rokem. Tehdy se oba radovali z velkého úspěchu, na základě čeho se rozhodli učinit podobné kroky i letos.
Nové tenisky, trička, mikiny nebo batohy si teď budou moct fanoušci Cloudu9 zakoupit spolu se známým logem pumy. Od dnešního dne budou věci pro „domácí i na velké scéně hrající hráče“ možné získat na oficiálních stránkách firmy Puma i týmu Cloud9. Očekává se ale, že se zboží dostane třeba také do řetězce Footlocker.
Zajímavou spolupráci oznámil také celek Udinese. Do jeho esportové oddělení zainvestovala tchajwanská firma BenQ. Italská pobočka zajistila krajanům ze sportovního odvětví sluchátka, hrací konzole i nejnovější monitory. Všechno by se mělo využívat při turnajích, které se uskuteční přímo na stadionu Dacia, kde hrají své domácí zápasy fotbalisté Udinese Calcio.
„Partnerství BenQ a Udinese eSports je pro naši společnost velmi prestižním milníkem. V této oblasti se nám už nějakou dobu daří a i díky tomu se nám podařilo poskytnou týmu naše nové monitory MOBIUZ vybavené nejinovativnější a nejpokročilejší technologií dostupnou na dnešním trhu. Ty umožní maximalizovat výkon Udinese eSports na turnajích v Dacia aréně,“ uvedl Giacomo Rocchi, ředitel prodeje a marketingu společnosti BenQ Italy.
Zpráva pro esport je tak jednoznačná. Má potenciál a firmy se do něj nebojí vložit svůj kapitál. Snad tomuto odvětví v růstu pomohou.