Artour “Arteezy” Babaev zaměstnává srdce a mysl fanoušků hry Dota 2 již od roku 2013, kdy začal hrát profesionálně. Stále je mu teprve 25 let, prošel nespočtem herních aktualizací – a přesto je dost zklamaný z nedávného velkého patche pro hru Dota 2, 7.31.
Hvězda Evil Geniuses byla zmatená z podivné struktury patchů, přičemž zejména Templar Assassin unikla nerfům. Věří však, že profesionální týmy se i tak dokážou přizpůsobit ve stále konkurenčnějším prostředí bez ohledu na změny – nebo jejich absenci.
“Očekával jsem výraznější změny v tom, co bych nazval důležitějšími faktory, jako je Roshan, vysoké terény nebo útesy,” vysvětlil Arteezy.
Změny terénu jsou obvykle důležitými změnami v nových patchích, ale ve verzi 7.31 nápadně chyběly. Místo toho se patch zaměřil na přidání nových neutrálních creepů a několika schopností těm stávajícím. Arteezy, který mluvil hlavně z pohledu carry hráče, měl pocit, že se ho změny jako noví neutrální creepové téměř nedotkly, a nazval je memy.
“Na to, kolik práce bylo vynaloženo na myšlenku vytvořit nějaké silnější neutrální tábory, mám pocit, že to nemělo skoro žádný efekt,” dodal.
Vyjádření k Templar Assassin
Kromě změn, které byly méně významné, než si myslel, je Arteezy překvapen, že vývojářský tým udělal jen málo pro to, aby změnil dominanci Templar Assassin, přestože byla dlouho na výsluní.
Hvězda EG poukázala na Templarku jako na jednoho z hrdinů, o kterém si myslel, že je rozbitý, ale byl nějakým způsobem posílen.
Už před tímto patchem byla v draftech vysoce ceněná pro svou všestrannost. Na TI10 byla jednou z nejkonkurenceschopnějších midlanerů a často se stávala volbou v první fázi draftu. Poté ji nedávné inovace díky jejím vrozeným bonusům k poškození a schopnosti přežít přesunuly na carry pozici. A i když čelí několika counterům, zůstává efektivní, je totiž jedním z hlavních zabijáků Roshana v Dotě 2, který je stále hlavním cílem většiny týmů.
Ačkoli jsou EG neustále kritizováni za své jednodimenzionální drafty, Arteezy věří, že stabilita, ať už během draftu nebo na linkách, je stále jednou z jeho priorit. Zatímco univerzální výběry hrdinů mohou být pro každý profesionální tým silným nástrojem, pokud se jim to podaří, Arteezy prohlásil, že i tak můžou zrušit spoustu věcí ve vašem draftu.