Chyb ve Valorantu je mnoho, ale některé jsou tak smrtící, že mohou ovlivnit výsledek kola hry s vysokým vkladem. Tato chyba dveří na mapě Fracture během VCT LOCK//IN ukazuje, že žádná chyba není příliš malá.
Fracture již není novou mapou ve Valorantu, takže neexistuje žádná omluva pro to, aby chyba, která rozbíjí hru, stále existovala. Během hry VCT LOCK//IN mezi LOUD a Gen.G se objevila podivná chyba, která uvedla jednoho z hráčů v omyl. Chyba není nová, ale hráči jí v hodnocených hrách nevěnovali příliš pozornosti. Výsledek kola mezi LOUDem a Gen.G však ukazuje, že se skutečně jedná o chybu, která narušuje hru.
Zlomové dveře vydávají při otevírání a zavírání hlasitý zvuk. Navíc se otevírají pouze při detekci pohybu na obou stranách. Může to být granát, šipka nebo agent. V opačném případě se dveře nepohnou. Hráči na vysoké úrovni hlídají místo A podle zvukových signálů dveří. Pokud dveře zůstanou otevřené, znamená to, že někdo drží blízký úhel na protější straně. Přesně to si myslel Kim “Meteor” Tae-O z Gen. G, ale stálo ho to kolo.
Skóre bylo 3:6 ve prospěch LOUD, což znamená, že každé kolo bylo pro Gen. G klíčové. V situaci jeden proti jednomu Meteor uslyšel zvuk otevírání a rozhodl se přesunout k věži, aniž by věděl, že Erick “aspas” Santos se už otočil směrem k béčku s bodcem.
Vzhledem k dostupným informacím bylo zadržení dveří správným krokem. V situaci 1v1, pokud znáte pozici nepřítele a máte pod kontrolou Spikea, proč byste jinak opouštěli stanoviště?
Nicméně kryptická chyba a nepřítel nedržel dveře otevřené. Následně se Meteor stal obětí nepřátelské střely při otáčení směrem k béčku a vzdal se 10. kola.
Co je to chyba ve dveřích na Fracture?
Dveře na Fracture jsou rozbité. Hráči hlásili, že automatické dveře zůstávají v neznámých případech otevřené, což je klame. Dokud nebudou dveře opraveny, raději se nespoléhejte na zvukové signály, a dokonce ani na vizuální efekty.
Jedná se o chybu, která mění hru, přinejmenším ve hrách s vysokým LO. Naštěstí není znám žádný způsob, jak chybu replikovat, ale musí existovat něco, co ji spouští, protože jde o chybu, kterou hlásilo mnoho lidí. Doufejme jen, že hráči neobjeví trik, jak chybu znovu vyvolat, dokud Riot neopraví rozbité dveře.
A to je ta mylna predstava ze ve svete musi vsechno fungovat presne tak jak ma.