O hře Counter-Strike 2 se mluví každým dnem více a více. 9. srpna se mluvilo o funkci, která zoufale potřebuje opravit před oficálním vydáním hry.
Jeden z hráčů na Redditu popisoval, jak některé skiny agentů vypadají v určitých oblastech, konkrétně Sir Bloody Loudmouth Darryl na Anubisu. Poukázal na to, že z určitých úhlů je hlava agenta téměř neviditelná. Naopak výchozí skin agenta je mnohem snazší si rozpoznat, což v podstatě dává nespravedlivou výhodu těm, kteří mají skin.
“Nemyslím si, že Valve odstraní skiny agentů, ale naléhavě žádám Valve, aby opravil tyto kontrastní rozdíly. Minimálně obrysy skinů agentů (hlavy) by měly být na všech mapách v kontrastu s pozadím,” uvedl hráč.
A další hráči nemohou než souhlasit.
“S tím vším souhlasím. Od prvního dne, kdy se agenti objevili, byli špatní. Lidé co zneužívají některé skiny agentů jsou pro konkurenční prostředí přímo problematičští,” reagoval jeden z hráčů na Redditu.
Někteří hráči dokonce přišli s nápady, které by tento problém vyřešili, například zobrazování pouze výchozích skinů v kompetitivních zápasech. Ale to nejspíše společnost Valve nevyslyší. “Valve raději změní každou problematickou oblast mapy, aby byli agenti čitelnější, než aby problém řešili přímo,” uvedl jeden z hráčů.
Nemůžeme říct, že bychom s tímto názorem nesouhlasili. Zatímco ve většině profesionálních turnajů jsou skiny agentů zakázány, aby zůstala zachována soutěžní integrita, v CS:GO mohou zničit hry v matchmakingu.
Vzhledem k tomu, že příchod CS2 je na obzoru a Valve si dává na čas, aby opravil co nejvíce problémů, doufejme, že vývojáři přijdou na to jak vyřešit tyto problémy co nejdříve.