Jak dlouho trvá návrh nového agenta ve Valorantu? Podle Johna Goscickiho, producenta týmu postav ve Valorantu, 10 až 14 měsíců.
Když se tým Valorantu rozhodne začít s návrhem nového agenta, podívá se na různé prostory příležitostí, které jsou pro postavu k dispozici. “Vše začíná otázkou, co v současné době v rámci Valorantu nemáme,” řekl Goscicki.
Pohled do zákulisí designu Neon
“Vždycky jsme věděli, že chceme mít ve hře sprint, a to bylo semínko, které odstartovalo spoustu rozhovorů kolem ní,” řekl Goscicki.
Protože je ale Valorant taktická střílečka, nemohl si Riot dovolit to s pohybovými schopnostmi přehánět. “Myslím, že prostor pro design pohyblivosti byl vždycky tak trochu omezený, hlavně proto, že porušuje jedno z hlavních pravidel, a tím je konzistence. Je důležité, aby bylo možné pohyb předvídat,” řekl Ryan Cousart, herní designér hry Valorant.
“Takže u Neon jsme chtěli zajistit, aby se nacházela na místě, kde stále můžete předvídat některé její záměry,“ dodal.
Když už tým věděl, že chce, aby se jejich nejnovější duelantka soustředila na běh, začal také hledat způsoby, jak ji kolem tohoto tématu rozvinout.
“Podívali jsme se na olympijské běžce, běžecké vybavení, a dokonce i na atletické oblečení. Tyto věci byly klíčové, protože vám umožní podívat se na ni a okamžitě pochopit, o čem je, aniž byste museli příliš hluboce přemýšlet,” vzpomíná.
Dalším krokem byla předprodukční fáze, která obvykle trvá až dva měsíce. Zde jde o to, pracovat s proxy modelem postavy a zjistit, zda agent funguje. To zahrnuje i jednoduché věci, jako je kontrola, jak vypadají určité barvy a tvary proti zdi.
“U Neon jsme se podívali na její vlasy, abychom zjistili, jestli její drdoly trčí nad krabicemi,” řekl Goscicki.
Odtud se tým přesunul do výrobní fáze, která zabere další tři až čtyři měsíce. V této části se spojí 3D, technické umění, VFX, animace, zvuk a zajištění kvality, aby vznikla postava, kterou hráči uvidí.
To zahrnuje například dotváření animací postav a schopností. “Animátoři měli nápad, jak hází rukama dolů a pak je zase obrací nahoru,” řekl Cousart. To se nakonec dostalo i do Rychlého pruhu Neon a hráči tuto animaci uvidí, když odhodí své elektrické stěny.
Nakonec se Riot musel ujistit, že její schopnosti fungují tak, jak mají. “Vytváří její zeď bezpečí? Umožňuje jí její Relay Bolt skutečně navázat na zabití? Umožňuje jí sprint překonávat časování? To všechno byly otázky, které jsme si kladli,” vysvětlil Goscicki.