Skiny mohou ve hře Counter-Strike vydělat velké peníze: a věnovat se jim jako skutečné práci může přinést obrovské zisky.Často se má za to, že obchodníci s CSGO v tom jedou z lásky ke hře, ale mnozí z nich vydělávají obchodováním s digitálními aktivy šokující množství peněz.
Toto poměrně neznámé odvětví konečně analyzovala společnost EX CORP a výsledky jsou překvapivé. Přestože to většině obchodníků zabere jen několik hodin týdně, 10 % nejlepších obchodníků tvrdí, že si svými sbírkami vydělají 2 500 až 10 000 dolarů měsíčně. Zde je uvedeno, kolik peněz vydělávají obchodníci s CSGO skiny v odvětví, jehož tržní kapitalizace se odhaduje na 3 miliardy dolarů.
Kolik peněz vydělávají obchodníci s CSGO skiny?
Podle analýzy společnosti EX CORP vydělává horní desetina obchodníků s CSGO skiny na obchodech 2 500 až 10 000 dolarů měsíčně.
Společnost EX CORP provedla průzkum mezi 41 zavedenými obchodníky se skiny, aby zjistila, jak a proč se k tomuto podnikání dostali. Odpovědi se lišily, přičemž 61 % z nich používá skiny jako herní kosmetiku i investiční kousky. Sázky na jednotlivé obchody se lišily, někteří uživatelé dávali přednost velkoobjemovým investicím do levnějších skinů, zatímco jiní se zaměřovali výhradně na honosné kousky, jako jsou samolepky Katowice 2014 nebo ultra vzácné nože.
Pokud jde o to, jak vlastně vydělávají peníze, 40 % obchodníků uvedlo, že jejich nákupy jsou ve skutečnosti spontánní a spoléhají se na předchozí výzkum. Šokujících 17 % uživatelů přiznalo, že k informování o svém rozhodování, ne-li přímo k automatizaci procesu, používají boty a další digitální nástroje. O procesu prodeje se nehovořilo, ale mnozí nakupují zboží na stránkách třetích stran s úmyslem prodat je jinde za vyšší cenu.
Výsledky průzkumu mezi obchodníky se skiny
S těmito čísly na mysli vás možná láká vyhodit tisíce do skinů CSGO a zkusit se stát obchodníkem sami. Není to však tak snadné, jak by se mohlo zdát. Dotazovaní obchodníci mají za sebou léta zkušeností a potřebné konexe, aby mohli pixely obracet za účelem zisku. Mnozí z nich navíc utratili desítky tisíc, jen když začínali se sbíráním. Rozhodujícím faktorem je také čas, protože cena většiny špičkových skinů rostla pomalu, na rozdíl od náhlých skoků.