Mastercard pokračuje ve svém e-sport tažení. Po úspěšné implementaci svých aktivit v zahraničí pokročil i do Česka, kde úspěšně spolupracuje s herním celkem eSuba a organizátorem Hitpoint.
Nově se v rámci evropské nejvyšší League of Legends ligy upsal k partnerství i pro rok 2022.
Rozvinutí spolupráce by pak mělo kromě loga ve hře přinést Mastercard i dedikovaný segment „Hra týdne“. Riot Games se těší na další spolupráci.
K ní se vyjádřila Senior Business Development manažerka Zeynep Gencaga, která prohlásila: „Jsme velmi potěšeni, že spolupráce s Mastercard bude pokračovat. Kromě zajímavého obsahu chceme také pozvednout zážitek fanoušků na novou úroveň.“
„Jsme pyšní na to, že můžeme podporovat evropský esport. Stavíme tuto spolupráci na pevných základech, které s Riot Games máme vybudované. Chceme propojovat komunity a věříme, že naše vášeň, kterou máme pro League of Legends pomůže všem fanouškům a hráčům,“ řekla na adresu partnerství Jeannette Liendo, viceprezidentka pro marketing a komunikaci společnosti Mastercard.
Mastercard si tak udržuje pozici vedle značek jako je KIA, Red Bull nebo KitKat.