Counter-Strike Legenda Patrik “f0rest” Lindberg oficiálně ukončil svou soutěžní kariéru a ujal se role ambasadora značky organizace Ninjas in Pyjamas (NIP). Jedná se o novou životní kapitolu pro f0resta, který bude nyní podporovat budoucí snahy organizace a zároveň se zapojí do esportové komunity prostřednictvím streamování a merchandise iniciativ.
Po téměř dvou desetiletích výjimečných výkonů ukončuje f0rest svou kariéru. Dříve hrál za NIP v letech 2012 až 2020, kde si nejen zajistil titul na ESL Cologne Major 2014, ale také se čtyřikrát umístil mezi 20 nejlepšími hráči HLTV.
V rozhovoru o své nové pozici vyjádřil f0rest své nadšení: “Stát se ambasadorem značky pro Ninjas in Pyjamas je skutečně jako návrat domů. Jsem nadšený, že jsem zpátky tam, kde to všechno začalo, a nemůžu se dočkat, až si během této vzrušující cesty popovídám s ještě větším počtem starých i nových fanoušků Ninjas in Pyjamas.” Hicham Chahine, výkonný ředitel společnosti NIP Group, komentoval návrat f0resta: “Je mi potěšením přivítat zpět jednu z nejznámějších tváří spojených s naší ikonickou esportovou organizací.”
Seeing all the love, i just couldnt push thru with stream, im overwhelmed with emotions right now, but i love you all and thank you ❤️
— Patrik Lindberg (@f0rest) November 8, 2024
V roli ambasadora značky má f0rest za úkol posílit soutěžní a kreativní strategie NIP
Mezi jeho první úkoly bude patřit co-streamování NIP zápasů v Counter-Strike, zejména kritických kvalifikačních kol na turnaj Shanghai Major v RMR. Kromě toho má v plánu pořádat každodenní streamy na Twitchi prostřednictvím matchmakingové platformy FACEIT, čímž nabídne fanouškům možnost zapojit se do komunitních akcí a dokonce si zahrát po jeho boku.
Jak uvádí server Esports Insider, kromě streamování má NIP pro f0resta připraveny zajímavé plány s merchandise. Fanoušci se mohou těšit na limitované zboží, jako je dres připomínající historickou sérii 87-0 vítězství nebo digitální sběratelské předměty. Kromě toho mohou zúčastnění fanoušci vyhrát různé fyzické a virtuální předměty prostřednictvím výzev na exkluzivní platformě pro odměňování fanoušků NIP s názvem Dojo.
Ninjas in Pyjamas v poslední době rozšiřuje působnost své organizace. Po fúzi s ESV5 se mateřská společnost NIP Group nedávno začala obchodovat na burze NASDAQ. Cílem tohoto nového subjektu je proniknout do různých žánrů a rozšířit se o tituly jako League of Legends a Mobile Legends: Bang Bang. S aspiracemi ve více regionech a rozšiřováním svých obchodních záměrů si NIP upevňuje své místo v čele esportového prostředí.