Jedním slovem bída. Tak vypadá současná sezona z pohledu dříve slavné organizace G2. Slavná je sice i teď, úspěchy se ale bohužel pro ni nedostavují. Španělům se nepovedlo tažení v LEC a uteklo jim i Worlds. Neúspěch teď zřejmě odnese hvězdný švédský hráč “Rekkles”. S tím už se pomalu loučí i fanoušci.
Účasti ve finálových zápase v roce 2021? Přesně 0. G2 prožívá jedno z nejhorších období v dějinách organizace a neskutečně se trápí. Dříve velikán scény League of Legends, dnes ligový člen, který je spíš do počtu. Alespoň tak to vypadalo v LEC a bojích o Worlds.
Tam se nakonec G2 nedostane, změny v týmu jsou tak nevyhnutelné. Kdo půjde z kola ven? Experti tvrdí, že si vedení ukázalo prstem na Martin „Rekklese“ Larssona. Ten přišel za ohromné peníze z Fnaticu, stejně jako z Elements před 6 lety ale odejde ve zlém.
Švédský lídr má tým táhnout, spíše ale hraje tzv. na sebe. Sbírá ceny, svým kolegům ale příliš ku prospěchu není. Mluví se také o tom, že má rozházené vztahy s Polákem „Jankosem“, který hraje za G2 už skoro 4 roky.
„Rekkles nebude v roce 2022 reprezentovat evropského giganta,“ říká Pablo „Bloop“ Suárez v článku Dotesports.com. Kam půjde? To je zatím ve hvězdách.
Čína? USA? Další Evropa?
Možností je víc. 25letý Švéd, který v červenci letošního roku mimo jiné jako první hráč dosáhl milníku 1000 killů v LEC, je snem každého zaměstnavatele. Tedy minimálně toho, který nemá hluboko do kapsy. „Rekklesova“ první volba by mohla být Čína.
„Pokud jde o čínské fanoušky, tak jsem stále velmi překvapen. Nečekal jsem, že jich tady mám tolik. Pokud bych mohl v průběhu své kariéry zavítat do LPL, bylo by mi ctí,“ řekl Martin před čtyřmi lety během Worlds.
Pak jsou tu samozřejmě Spojené státy a tým N/A. Tam chodí Evropané rádi a v minulosti už byl mnohokrát transfer mezi G2 a organizacemi sídlícími za Atlantským oceánem k vidění. V 25 letech by ale ještě do Ameriky nemusel.
No a pak je tu domácí scéna v Evropě. Nahlas se zmiňuje třeba jméno BDS, nováčka LEC, který nahradil Schalke04. Tady by šlo kromě herní stránky i o parádní marketingový tah do startu soutěže. Nechme se překvapit.